Öppet hus

Vill du veta mer om den nya skolan som startar i Polacksbacken? Välkommen till öppet hus den 17 januari.

Hösten 2017 kan ditt barn börja förskoleklass i nya Polacksbackens skola. Det här är skolan i den lilla skalan nära natur och grönområden. Det använder vi i undervisningen och eleverna får vara utomhus så mycket det går. Vi satsar också på IT och digitala verktyg. Hos oss ska alla känna trygghet och glädje i lärande och lek.

Alla klasser och elever som börjar i Polacksbackens skola går vidare till den nybyggda skolan i Rosendal när den är färdig 2020.

Öppet hus 17 januari

Polacksbackens skola har öppet hus för vårdnadshavare som ska söka plats i förskoleklass. Välkommen hit så får du höra mer om

• den nya skolans verksamhet,
  • vad barnen gör under sitt första år i förskoleklass,
  • och se skolans lokaler.

Tid: Tisdag 17 januari klockan 19.00-20.00.

Plats: Dag Hammarskjölds väg 62.

Hitta till oss

Fler möjligheter att besöka oss

Kan du inte vara med vid öppet hus 17 januari? Välkommen att kontakta oss så ordnar vi ett nytt tillfälle då du kan besöka skolan.

12 december 2016